< Artykuły

Piękny wiek oczami stulatków [WIDEO]

Ruszyła kampania „Piękny wiek” telewizji HISTORY z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Projekt skupia się na celebrowaniu ważnych momentów z najnowszej historii Polski, pokazanych przez pryzmat życia zwykłych-niezwykłych Polaków. Oprócz sesji zdjęciowej projekt ma też wersję video, w której udział wzięli Henryk Dłużewski oraz siostra Regina Mizgier, stulatka z Marek pod Warszawą. Za montaż i reżyserię odpowiada Wit Dziki z firmy produkcyjnej Dziki Film.

Polska jest pięknym, bogatym krajem i powinniśmy go kochać, szanować, budować i cieszyć się, że mamy taki kraj.

HENRYK DŁUŻEWSKI, ARCHITEKT Z KIELC

Urodziłam się 4 kwietnia, 1918 roku w pociągu. Byłam ochrzczona przez księdza, który uciekał do Polski. Powiedział: „daje Ci imię Regina”. Jestem zadowolona, że doczekałam tego momentu, w jakim żyję obecnie.

SIOSTRA REGINA MIZGIER, ZAKONNICA Z MAREK POD WARSZAWĄ

Kampania rozpoczyna się we 23 sierpnia i potrwa blisko 3 miesiące – do połowy listopada br. Obejmuje ona cross-promocję na kanałach A+E Networks (HISTORY, Crime+Investigation Polsat, H2, Lifetime), kampanię w Internecie (m.in. Facebook i YouTube) oraz outdoor w 9 największych miastach w Polsce. Projekt ten uzupełnią lekcje historii w kinach dla uczniów wybranych szkół ponadpodstawowych w całej Polsce, a także badanie opinii publicznej zlecone przez telewizję HISTORY agencji badawczej SW Research na temat najważniejszych wydarzeń i postaci ubiegłego stulecia.

Kampanię „Piękny wiek” przygotował i zaplanował dział marketingu i kreacji A+E Networks (Katarzyna Koźluk, Rami Haidar, Tomasz Teodorczyk) w Warszawie i Londynie.